Пошуковий запит: (<.>A=Хімчук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Хімчук Л. Використання інформаційних технологій у загальноосвітніх школах гірських регіонів: труднощі майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 134-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_40
|
2. |
Хімчук Л. Нетрадиційні методи подолання професійного вигорання та формування компетентності майбутніх учителів щодо їх застосування [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_76
|
3. |
Хімчук Л. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування в майбутніх учителів наукового підходу до організації вільного часу [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 14. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_14_41
|
4. |
Хімчук Л. Конструктивна педагогічна взаємодія як одна з базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 3-4. - С. 146-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_3-4_15
|
5. |
Хімчук Л. Базові компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема сучасності [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 5-6. - С. 149-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_5-6_16
|
6. |
Хімчук Л. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Молодь і ринок. - 2020. - № 3-4. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_3-4_18
|
7. |
Хімчук Л. Використання педагогічних інтерактивних технологій у навчанні вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Хімчук // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 31(4). - С. 196-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_31(4)__33
|
8. |
Хімчук Л. І. Формування вмінь майбутніх учителів діагностувати та розвивати ранні інтереси учнів [Електронний ресурс] / Л. І. Хімчук // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__35
|
9. |
Височан Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів початкової школи: акценти науково-педагогічного дискурсу [Електронний ресурс] / Л. Височан, Л. Хімчук, Р. Романишин // Молодь і ринок. - 2021. - № 10. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_10_3
|
10. |
Червінська І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до створення цифрового контенту для навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / І. Червінська, Л. Хімчук // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_4 Актуалізовано проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в умовах сучасного цифрового суспільства. Розглянуто твердження представників цифрової гуманістичної педагогіки про основні підходи до вдосконалення майстерності майбутніхучителів у процесі застосування ІКТ для створення цифрового освітнього контенту. Вирізнено й проаналізовано основні онлайн-платформи, які сприяють реалізації особистісно орієнтованого підходу й побудові індивідуальної траєкторії навчання для учнів молодшого шкільного віку, розвитку мотивації та розв'язання внутрішніх психологічних проблем. За результатами дослідження було виявлено низький, середній і високий рівні компетентності майбутніх учителів початкової школи створювати цифровий контент для навчання учнів 1 - 4 класів і здійснювати освітній процес незалежно від умов і місця їх перебування. Висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів і визначено основні суперечності, які є рушійною силою для розвитку досліджень в аспекті означеної проблематики.
|
11. |
Червінська І. Інноваційні підходи до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / І. Червінська, Л. Хімчук, Я. Никорак // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2021. - Вип. 4. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2021_4_10
|
12. |
Хімчук Л. Суб'єктно-середовищний підхід до організації соціокультурного простору закладу освіти [Електронний ресурс] / Л. Хімчук, І. Червінська // Освітні обрії. - 2021. - № 2. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2021_2_13
|